pria Muda Ini Menceritakan Pengalaman Bermain Dengan Hajjah Sebanyak 3 Round !

Posted on

Gambar Sekadar Hiasan.

Sila Baca Sampai Habis Yer …. Share Lah Jangan Memalu …

Saya nak kongsi satu pengalaman dengan seseorang Mak Cik Hajjah yang sumpah tidak bisa dilupakan seumur hidup!

Memang tidak kira segera bisa main dengan seseorang makcik bergelar Hajjah. Mak Cik Hajjah ni sebetulnya isteri pada salah seseorang jiran satu rumah denganku.

walau isteri pada kawan, namun nama benar makcik ni memanglah saya tidak tahu. Saya umumnya cuma menyebut beliau dengan panggilan Hajjah saja sama dengan panggilan yang dipakai oleh jiran-jiran beda.

Maklumlah Mak Cik Hajjah ni dah 2 kali pergi ke Mekah, bekerja juga cikgu mengaji Al-Qur’an ditempat tinggal kami. Memang layaklah dia di panggil Hajjah berbanding nama sebetulnya.

Mak Cik Hajjah ni orangnya cantik, sederhana, tidak berapakah tinggi tidak berapakah rendah. Umurnya juga dalam lingkungan 50an, tapi apabila korang tengok memanglah tidak yakin umurnya dah 50 sebab Mak Cik Hajjah ni saya fikir memanglah kuat makan jamu maupun memanglah terer awet muda.

Kalau tidak mengapa dia ni masih tetap sekali lagi cantik, berkulit halus serta putih dan masih tetap cergas serta aktif.

Lagipun, badannya yang seringkali dibalut dengan baju kurung serta tudung labuh, tidak tampak gemuk serta layu ragam mak cik beda.

Narasi saya serta Mak Cik Hajjah ni main berlaku kat satu dewan yang tidak jauh dari rumah kami.

Malam tu sebetulnya wifeku tidak ada jadi terpaksalah saya bersendiri. Nak jadikan narasi, malam tu juga Mak Cik Hajjah tu juga tidak bermitra sebab suaminya dah bermitra dengan orang yang lain.

Lihat Mak Cik Hajjah yang malam tu cantik menggunakan trek suit serta t-shirt dengan tudung yang tidak berapakah labuh, cuma duduk menanti suaminya, jadi dari pada saya sendiri-sendiri, saya cuba ler ajak Mak Cik Hajjah tu main ngan saya. Lagipun ada tempat tidak ada orang buat kami main.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *